lockfagel

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Emelie - 22 oktober 2009 19:12

  

Dystra timma.. De goda nyheter är dock att jag äntligen fick kontroll över picnik ^^

 

Ni kanske såg att i det tidigare inlägget att jag var jävligt förbannad, nu är jag bara lite dyster. Dock muntrade Emma faktiskt upp mig genom att bara prata med mig ^^

Dock.. dock.. Det är ett fint ord, jag använder det rätt ofta.

Jag kan inte vara förbannad för evigt, eller särskilt länge egentligen.. Var aningen förbannad i.. cirka tre timmar idag :3

Av Emelie - 22 oktober 2009 14:59

Warning: I'm pretty pissed of right now..

 

Men de' va som in i *biiiiiiiiiip*! Jag ska fanemig *biiiiiipa* sönder det *biiiiiiiiiiiiiipiga* helvetet!!

*biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* "Vi varnar härmed känsliga läsare, detta kan innehålla grova svordomar.."

Prata inte med mig.. Jag är på ett sånt jävla dåligt humör just nu, och allt tack vare den förbannade datorn!

Och bilddagboken.. Fan ta den jävla fjortis-hemsidan! Okej, lite väl grovt.. men det finns säkert många där som lägger upp en massa fjortisbidler på sig. Den jävla datorn kunde ju fan inte ta upp internetet i skolan, sista lektionen också. Gör det något om jag spränger den i luften?


Sedan blir mitt elände inte bättre över att man idiotiskt nog kollar upp texten till 21 Guns och lyssna på den.. Fan ta den jävla, men faktiskt bra, låten! Mitt ego fick sig nog en rejäl omgång nu.

21 Guns, snälla ge mig lite vapen så att jag kan skjuta på helvetet!

Jag återkommer när jag är på bättre humör, det är inte så roligt att läsa om mitt helvete.. Om jag någonsin kommer tillbaka.. :3 Se, jag är på bättringsvägen.

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards