lockfagel

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Emelie - 3 december 2010 19:03


Är det bara jag som älskar Jacob Lovéns jacka?

Ärligt talat är den skitcool, lite militärt över det hela? Ja, jag tänker spendera mitt presentkort på Vero Moda på militärskjortan jag såg där :) Jag bryr mig inte särskilt mycket om militären, tänker knappt på't, men jag gillar helt enkelt den skjortan och Jacobs jacka. Ge mig.

   Btw, Plan Three spelar i Göteborg i slutet av januari på Brewhouse (no idea where it is o.o)


I fell for her in summer, my lovely summer girl,
From summer she is made, my lovely summer girl,
I’d love to spend a winter with my lovely summer girl,
But I’m never warm enough for my lovely summer girl,
It’s summer when she smiles, I’m laughing like a child,
It’s the summer of our lives; we’ll contain it for a while
She holds the heat, the breeze of summer in the circle of her hand
I’d be happy with this summer if it’s all we ever had.

- Summer Girl, Shiver


Hare gött - det är fredag! Och hemska vecka 48 är över! :D


UPDATE: Någon mer än jag som kom ihåg att Eclipse-DVD:n släpptes idag? Är någon annan än jag förvånad över att jag INTE varit ute och letat efter den i butikerna? Alltså, jag är chockad - jag förvånar mig själv! xD Och ännu underligare - Eclipse är den bästa filmen i serien och jag har INTE letat häcken av mig efter den?! (okej, grym överdrift.. de andra åren köpte jag Twilight på Maxi i Kungälv och jag beställde hem New Moon från CDON). Jag är chockad! :o

   Någon som köpt den än? Jag vet inte, finns det något finurligt litet specialpaket som det fanns för New Moon att köpa? För att vara ärlig har jag inte hållit mig själv särskilt uppdaterad gällande det - på alla twilight-sajter skrivs det nästan bara om att inspelningen av Breaking Dawn har påbörjats.

   Äsch, får jag den inte i julklapp så köper jag den :)


UPDATE 2: THE LOST SAINT KOMMER UT OM 25 DAGAR!!!! 8D <3<3 JAG ÄR TAGGAD!!!! :D

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards