lockfagel

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Emelie - 13 december 2010 20:43


..Legend of the Seeker.. och Kicki

Legend of the Seeker - varför? Jo, för att det förmodligen inte blir en tredje säsong (horrible, I know D:) av serien och jag vill inte förlora dem! Så.. UNDERBAR! <3 Jo, och jag har lånat hem andra och tredje boken som serien baserats på (det finns 21 eller nåt på svenska och alla är inte översatta än - det finns 12 på engelska!) och ja, jag är också chockad över att jag INTE läser dem på engelska.. men jag lånade ju dem från bibblan, och utbudet av engelska böcker är inte så stort där. Och jag är på tvåan - 19 more to go! xD

  

Kicki - varför? För att hon är sorglig och läser i förväg på Wiki om ALLT! Hon vet vad som händer i Seeker, i House of Night.. I tell you, EVERYTHING! Här kan man inte berätta om en massa bra böcker som man läst - för hon har läst OM dem på fucking wikipedia! (jag älskar dig ändå, galning xD <3) Sorgligt, min kära, sorgligt XD


Och bara för att jag är så förbannat snäll - här bjuder jag på Craig Horner <3

H-O-T-!

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards